Petris fotoblogg

Något du önskade dig men inte fick i födelsedagspresent? - Ja, bilar och grejer.

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började plugga, seriöst till och med.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag anmälde mig till ett lopp.
3. Blev några av dina vänner föräldrar i år? Ja, inte bara ett par utan flera. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Min kära SAAB dog, även SAABS mamma i Trollhättan dog.
5. Vilka länder besökte du? Spanien, Tyskland, Holland/ Nederländerna, Finland och Danmark.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Fler kreativa idéer som går att omforma i affärer.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag har inte så bra detaljminne, men är stolt över att jag slutade på mitt jobb. Dom ansåg sig ha rätt att behandla mig hur som helst utan garantier.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kom in på Högskolan Dalarna.
9. Största misstaget? Lathet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag blev laktosintollerant, räknas det som sjukdom? ;P
11. Bästa köpet? Mina löparskor, riktigt bra grejer.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, helt klart.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att ett par i min närhet förlovade sig och ett annat fick barn. Fantastiskt roligt! :)
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, Norge dom senaste ett och ett halvt åren var ingen höjdare direkt.
15  Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer aktiv, jag har gjort mycket "ingenting särskilt".
16. Bästa boken du läste i år? Alex Schulmans bok, kanske för att det var en av dom enda skönlitterära bäcker jag läst i år. Det har blivit mycket kurslitteratur. Jag gillade jag Scott Kelbys fotoböcker riktigt mycket. Logiska, enkla och pedagogiska böcker, rekommenderas.
17. Något du önskade dig men inte fick i födelsedagspresent? Ja, bilar och grejer.
18. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var på NG tror jag och ställde in min planerade kräftskiva.
19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det säkert, men jag skippar att ta upp det. Dom grejerna komer i år istället. :)
20. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min vilja var att kopiera Andreas Carlssons stil, men det gick som det gick. Kläder är kläder, inte mer än så.
21. Vad fick dig att må bra? Henna och Kim, Grancangänget och många andra, ni är helt sjuka. :)
22. Vem saknade du? Mitt jobb i Norge, men inte fritiden där.
23. De bästa nya människorna du träffade? Att folk kan vara något man inte tror att dom är. Roligt!

KOMMENTARER:

  • Henna säger:
    2010-01-04 | 17:13:56
    Bloggadress: http://letilllivet.blogg.se/

    Vad glad jag blev när jag läste listan. It made my day! :)

  • Raimo Mäki säger:
    2010-01-05 | 17:53:08

    Fantastic pictures on your blogg Petri! You have a real "eye" for photography! Hope it is something you will be able to turn into a career someday...

  • Pivven säger:
    2010-01-08 | 11:33:27
    Bloggadress: http://paulinapuhakka.wordpress.com

    Kul lista, jag snor den.. Hoppas det är okej!? Visste förresten inte att du börjat springa, kul ju! Vilket lopp är du anmäld till!?

Kommentera inlägget här: