Petris fotoblogg

Ted i studion

Kategori: Allmänt





För ett par dagar sedan testade jag en rolig studiuoidé med min brorsa Ted. Kul bilder blev det till slut, lite bättre än jag väntade mig faktiskt. Dom är trots allt tagna i vårat stora garage, så jag hade absolut inte några höga förväntningar. Bilderna ser ut att vara tagna i en någorlunda okej studio, men brevid oss stog det bilar och verktyg hängde på väggarna, så glamouröst var det verkligen inte.

Vill ni se hur det såg ut behind the scenes? Skriv gärna en kommentar i kommentarsfältet, är bilderna bra eller riktigt skräp?

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2009-07-24 | 18:52:42
    Bloggadress: http://petrisfoto.blogg.se/

    Nej,vårat garage är verkligen inte glammigt....:(

  • Marcus säger:
    2009-07-24 | 22:16:37

    Hello! Ei tod. oo mitään skrääppiä! =) Jättefina, igen!



    Hej, jag håller på att välja "riktig" kamera för mej, så Janne (min systers son) sa att kanske inte är det värt att köpa en "järjestelmäkamera" nu, utan köpa nån bra digitalkamera, för att bli "van" med alla dom grejer man behöver att kunna med järkkäri, så få se, ja har kollat sånt här: Kodak EasyShare Z915...Va tycker du om den där?

  • Teddi$ säger:
    2009-07-25 | 01:45:27

    tycker de ska va lite mer kontrast och starkare färger i den sista bilden...

  • Anu säger:
    2009-07-25 | 12:51:49

    Ert garage verkar vara en bra studio =) Bra bilder

  • Jonas säger:
    2009-07-25 | 12:57:18
    Bloggadress: http://jonaspeterson.blogg.se/

    Bilderna är bra, men självklart kan de förbättras med lite bildredigering..



    Behind the scenes hade inte varit fel heller :)

  • Henna säger:
    2009-07-25 | 13:58:59
    Bloggadress: http://letilllivet.blogg.se/

    Fina bilder. Vad hade du för bakgrund? Jo jag vill se behind the scenes-bilder!

  • eva säger:
    2009-07-26 | 11:51:07
    Bloggadress: http://iivas.blogg.se/

    hejsan!

    Vilken fin blogg du har :).

    Fina bilder tycker jag, och skulle gärna se lite behind the scenes bilder också.

  • vasti säger:
    2009-07-27 | 00:26:27

    fina bilder här, lägg in bilderna från nuorgam så fort du orkar :) eller skicka någon dag. [email protected] :)

Kommentera inlägget här: