Petris fotoblogg

Välkomna suomalaiset

Kategori: Allmänt

Kivaa, että niin monet suomalaiset lukijat ovat löytäneet blogiin. Minulla on lukijoita näistä paikoista; Vuorela, Kannus, Oulu, Helsinki, Ylivieska, Rovaniemi, Raahe, Vantaa, Jyväskyla, Tampere, Kälvia, Kerava, Kuopio, Kauniainen, Töysa, Nummela, Kokkola ja Varkaudesta. Se on erittäin kivaa, että ihmiset muista maista myös pitää kuvista ja blogistani. Jos en ole sanonut aiemmin tervetuloa niin sanon nytten. Tervetuloa kaikki lukijat, kivaa että luette!

Vad roligt att så många finska läsare har hittat till min blogg. Jag har folk ifrån Vuorela, Kannus, Oulu, Helsinki, Ylivieska, Rovaniemi, Raahe, Vantaa, Jyväskyla, Tampere, Kälvia, Kerava, Kuopio, Kauniainen, Töysa, Nummela, Kokkola och Varkaus. Det är väldigt roligt att människor ifrån andra länder också uppskattar mina bilder och min blogg.

Ifall jag inte sagt det förut; välkomna alla läsare. Svensktalande som finsktalande. Enjoy!

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2009-08-12 | 07:08:12

    Tack! :)

  • Petris FOTOBLOGG säger:
    2009-08-12 | 08:45:39
    Bloggadress: http://petrisfoto.blogg.se/

    Var så god! :)

  • Jugge säger:
    2009-08-12 | 08:55:55

    Hej hej Pedri. :) jag är här också :)

  • Henna säger:
    2009-08-12 | 10:37:52
    Bloggadress: http://letilllivet.blogg.se/

    Vad rooooligt! :)

  • Virpi säger:
    2009-08-12 | 11:36:38

    Kiitos!:)Mukava kattoo sun hienoja kuvia!:)

  • Marcus säger:
    2009-08-12 | 13:13:00
    Bloggadress: http://mackan85.vuodatus.net

    Tjena! Jo, din dator tror vi bor i Vuorela...Det gör vi inte! =) Ja, vuorela är ganska nära oss men varför hade du inte Hamula/Siilinjärvi på listan? =) Jo, oon tämmönen pilkunviilaaja, mut pakko mainita!=) Roliga, fina bilder! Tack för det!

  • FotobyDenise säger:
    2009-08-13 | 17:07:49
    Bloggadress: http://fotobydenise.blogg.se/

    Hej fin blogg. Bra skriven och intressant.

    Samtidigt vill jag tipsa om mig blogg som är än fotoblogg, men också med en hel del intressanta inlägg om min vardag och mina tankar. Så kika in. Om du ser detta som reklam så ber jag om ursäkt för det är verkligen inte meningen. Jag skickar detta till alla bloggar jag tycker är värda att bli upptäckta! För det finns en hel del bloggar där ute som är värda mycket mer läsare än de stora bloggarna som finns i dag, enligt mig.

    Ha en bra dag

    KRAM

  • Linnéa säger:
    2009-09-13 | 11:17:05

    Jag är en av dina läsare från Helsinki :D

Kommentera inlägget här: